השכרת ברזיות לשטיפת ידיים באירוע

כל השכרה של שירותים ניידים לאירוע יש להשלים עם השכרת ברזיות מים לשטיפת ידיים לאחר השימוש. שילוב של ברזיות לאירועים לצד תאי השירותים הכרחית על מנת לאפשר לאורחים לשטוף את הידיים עם סיום השימוש בשירותים. ממש כפי שאתם מסיימים כל ביקור בשירותים בבית בשטיפת ידיים, כך תוכלו לסיים גם ביקור בתאי שירותים ניידים בפסטיבל מוזיקה, אירוע עסקי בחוף הים או חתונה ביער, בשטיפת ידיים עם מים זורמים וסבון.

השכרת ברזיות לאירועים עם חברת בראשית מתאימה לכל סוגי האירועים. התקנת הברזיות במקום האירוע אינה דורשת חיבור לתשתית של מים או ביוב. הברזיות מותקנות יחד עם מכל מים שישמש לשטיפת הידיים. השימוש בברזיות פשוט ונוח כמעט כמו בבית.

איפה כדאי למקם את הברזיות במתחם האירוע?

המיקום הנכון ביותר בעבור הברזיות יהיה המקום בו תרצו שהאורחים שלכם ישטפו את הידיים ויעשו שימוש בברזיות. כך למשל, ברזיות המיועדות לשטיפת ידיים לאחר השימוש בתאי שירותים ימוקמו בסמוך להם. השכרת ברזיות מיועדת גם לשטיפת ידיים לקראת ארוחה. ברזייה תמוקם לצד מתחם האוכל ותאפשר לאורחים לשטוף ידיים ולהתרענן לקראת הארוחה.

בבואנו לקבוע את המיקום הנכון להצבת הברזיות ותאי השירותים באירוע, הבחירה הנוחה ביותר תהיה אזור מישורי, מואר ונגיש. אם מדובר במתחם טבעי ללא תאורה יהיה עליכם לדאוג להאיר את אזור תאי השירותים וברזיות שטיפת הידיים לטובת שימוש בטיחותי ונוח.
השכרת ברזיות לשטיפת ידיים באירוע
מה יהיה הכי נוח לאורחים שלכם?

האפשרות להציב תאי שירותים כימיים נוחים יחד עם ברזיות מים לשטיפת ידיים ומראות, מאפשרת נוחות של חדר שירותים ביתי מאובזר גם בחיק הטבע. על מנת להבטיח נוחות מקסימלית לאורחים שלכם ולהפוך גם את חוף הים למתחם אירוח מפנק ומאובזר, תשכרו תאי שירותים בעיצוב VIP עם ברזיות מים הכוללות מכל מים גדול מספיק.

את כמות הברזיות ותאי השירותים תקבעו בהתאם למספר האורחים באירוע ואופי האירוע. השכרת ברזיות לאירועים עם חברת בראשית כוללת גם את התקנת הברזיות במקום האירוע והדרכת השימוש הראשונית. ההשכרה היא לתקופות של כמה שבועות, כמה ימים או כמה שעות. אם דרושות לכם ברזיות להשכרה, שירותים ניידים או מקלחות, עם חברת בראשית תקבלו מתקנים נוחים וחדישים בעסקת החבילה המשתלמת ביותר. חייגו עכשיו את חברת בראשית ותקבלו מענה מקצועי לכל שאלה *8216.

יצירת קשר

לקבלת הצעה אטרקטיבית השאירו פרטים

יצירת קשר

לקבלת הצעה אטרקטיבית השאירו פרטים

דילוג לתוכן