השכרת שירותים כימיים לאירועים פרטיים ועסקיים בטבע

אירוע חלומי בטבע

דמיינו לעצמכם חגיגה ייחודית המתקיימת תחת כיפת השמיים, מסביב נופים עוצרי נשימה, אוויר צלול ואווירה קסומה. אירועים בטבע, בין אם חתונה רומנטית, פסטיבל מוזיקה תוסס,  יום כיף משפחתי או יום גיבוש צוות, הולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות ומאפשרים חוויה בלתי נשכחת.

אך לצד הקסם והיופי, אירועים בטבע מציבים גם אתגרים שונים, כאשר אחד מהם הוא נושא הצרכים הסניטריים. כיצד ניתן להבטיח לאורחים שלכם נוחות, היגיינה ופרטיות, תוך שמירה על הסביבה הטבעית?

חברת בראשית גאה להציג שירותים כימיים ניידים לכל סוגי האירועים. אם עד כה התרגלתם לחשוב כי עליכם לבחור לארח אירועים רק באולמות אירועים סטנדרטיים, כעת אתם נוכחים לגלות שהחלום על חתונה בחוף הים או מסיבת יום הולדת ביער הוא בר הגשמה. החברה מספקת שירות בפריסה ארצית עם אפשרויות של השכרת שירותים ניידים לאירועים עסקיים ופרטיים, השכרת שירותים VIP, השכרת מקלחות, השכרת ברזיות ועוד. השירות, המתקנים והתשתיות של כלל שירותי החברה ברמה בינלאומית גבוהה.

אלו תאי שירותים מתאימים לאירועים?

לחברת בראשית יש היצע מגוון של דגמים של תאי שירותים כימיים ניידים מהם תוכלו לבחור, בהתאם לסוג האירוע, למספר האורחים הצפויים להשתתף בו ולתקציב שלכם. הדגם הסטנדרטי הפשוט ביותר מושכר בעיקר לשימוש באירועים גדולים והמוניים, במחנות קיץ, עבור טיולים ואתרי בנייה. במקרים של אירועים יותר מסוגננים מומלץ יהיה לבחור בדגם מרשים ומרווח יותר. ישנו דגם רגיל משופר וקיימת גם אפשרות לקרון מפואר שיותיר רושם רב על האורחים ויעניק להם את המירב מבחינת נוחות ותחושת ניקיון. כמובן שבמידה וקיים צורך, ישנה אפשרות לשכור גם שירותים כימיים נגישים המתאימים לנכים ולקשישים.

כל תאי השירותים של חברת בראשית מבוססים על שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר בתחום, הם יציבים במיוחד ועמידים בכל תנאי מזג האוויר. השכרת שירותים כימיים לאירועים אינה דורשת חיבור מים או תשתיות ביוב באזור בו יותקנו השירותים. התאים פועלים כיחידות עצמאיות, כיאה לייעודם.

השכרת שירותים כימיים לאירועים פרטיים ועסקיים בטבע

כיצד פועלים השירותים?

שירותים כימיים ניידים הינם שירותים אשר מיועדים לענות על הצורך הבסיסי, להתפנות כאשר אנו נמצאים מחוץ למבנה, במצב של תנאי שטח או במצב בו לא ניתן להתפנות בבית שימוש רגיל – וזאת מסיבות שונות ומגוונות. השירותים הכימיים אינם מחוברים למערכת ביוב מרכזית כלשהי, בניגוד לבתי השימוש הרגילים הקיימים בכל מבנה. במקום מערכת הביוב המסורתית, בשירותים אלה קיימת אסלה המתנקזת למיכל איסוף וכחלק מהתהליך ישנם חומרי חיטוי, חומרי ניקוי וחומרי ריח שונים.

חומר החיטוי הינו למעשה נוזל כימי בצבע כחול, שמטרתו לשמור על ניקיון השירותים באופן מיטבי. ברוב המקרים, החומר בו עושים שימוש מכיל תרכובת כימית בשם פורמלין. את תכולת מיכל האיסוף של השירותים הכימיים שואבים כל כמה זמן: אם מדובר בהשכרה שמיועדת לאירוע, מיד עם איסוף התאים; אם מדובר בהשכרה לטווח ארוך יותר כמו באתר בניה, באופן תקופתי לפי השימוש, באמצעות חיבור צינור לאסלה. בקצה השני של הצינור קיימת משאבה המסייעת בשאיבת תכולת האסלה בקלות.

החשש המשמעותי ביותר לקראת השכרת שירותים לאירועים הוא ריחות לא נעימים בתאי השירותים. עם השירותים הכימיים של חברת בראשית אתם לא צריכים לחשוב פעמיים לפני שאתם משלבים תאי שירותים ניידים באירוע שלכם. השירותים הכימיים הניידים שלנו מתוחזקים ברמה גבוהה מאד, יימסרו לכם נקיים, מבריקים ומדיפים ריח רענן.

כיצד מתבצעת ההתקנה?

את התקנת השירותים הכימיים יש לבצע באמצעות אנשי מקצוע בעלי התמחות וניסיון בתחום. הבחירה בחברה מקצועית מבטיחה שימוש בטוח בחומרי החיטוי, התקנה בטיחותית, שאיבה נכונה של התוכן ודגש על שימוש בחומרים הנכונים למניעת ריחות. הלקוחות של חברת בראשית נהנים מהאפשרות להזמין ולהציב תאי שירותים בכל מקום בו יבחרו. הם מקבלים את תאי השירותים נקיים, תקינים ומוכנים לשימוש. נושא המקצועיות הוא כזה שאין להקל בו ראש – שירותים כימיים ניידים מכילים חומרים אשר בטיפול לא נכון עלולים לגרום נזק למי שמבצע את העבודה ולמי שמשתמש במוצר. תאי שירותים כימיים חייבים להיות עמידים, בנויים כראוי ואמינים, כיוון שהם חשופים לפגעי מזג האוויר, כולל גשם וחשיפה לשמש.

מוצרים ושירות איכותי ברמה גבוהה

בחברת בראשית אנו מקפידים הן על שרות המתבסס על מוצרים מצוינים, איכותיים במיוחד ועמידים כראוי לייעודם והן על צוותים של אנשי מקצוע מיומנים בעלי ניסיון רב המבטיח לכם שרות ברמה גבוהה ומקצועית ביותר. אלו דברים שלא תרצו להתפשר עליהם, האמינו לנו.

כאשר אתם מתכננים אירוע פרטי או עסקי בשטח פתוח, במיקום בלב הטבע, אתם לא צריכים להתפשר- חברת בראשית בעלת ניסיון רב באספקת כל רמות ודרגות השירותים הכימיים הניידים, וזה כולל גם שירותים ניידים VIP אשר ירימו את רף האירוע מעבר למצופה.

האם אתם עומדים לערוך אירוע בקרוב? האם אתם מחפשים שירותים ניידים לאירוע בטבע? אם כן, חברת בראשית הינה הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם דגמים שונים של שירותים ניידים אותם ניתן לשכור להפקות בטבע, באוויר הפתוח או בכל מקום אחר בו לא קיימת תשתית מוכנה וכמובן שניתן להתאים את כמות תאי השירותים הניידים בהזמנה לאירועים בסדרי גודל שונים.

בראשית היא חברה להשכרת שירותים ניידים, חברה זו היא מבין הותיקות והמנוסות בתחום בישראל. החברה החלה לעשות את דרכה בשנת 2006 ומתגאה במערך שירות יוצא דופן, ידע טכני מקצועי עשיר, וכן איכות מוצרים מהשורה הראשונה, המעניקים לה את חותמת האיכות.

אנו שמים דגש רב על איכות המוצרים ומחירי שוק תחרותיים, כאשר שירות ואמינות הם המנחים את העשייה שלנו. כמו כן, בראשית חרטה על דגלה להביא לשינוי בתחום התברואה, לכן פועלת מדי יום ומטפלת באלפי מתקנים בכל רחבי המדינה המשרתים לקוחות כגון, רשויות אזוריות, משרד הביטחון, עיריות, חברות נדל"ן, תנועות נוער ממלכתיות, חברות הפקה ולקוחות פרטיים.

תוכלו לבחור מבין כל האפשרויות הקיימות באתר שלנו וכמובן שאתם מוזמנים להתקשר אלינו, ונשמח לייעץ לכם ולסייע בבחירת האפשרויות המתאימות ביותר לאירוע שלכם.

לשאלות והזמנות, צרו קשר במספר *8216.

יצירת קשר

לקבלת הצעה אטרקטיבית השאירו פרטים

יצירת קשר

לקבלת הצעה אטרקטיבית השאירו פרטים

דילוג לתוכן