קרון שירותים מפואר

קרון שירותים מפואר

דמיינו לעצמכם שאתם מפיקים אירוע מיוחד, כמו חתונה יוקרתית או פסטיבל מוזיקה נוצץ. במקום שירותים ניידים סטנדרטיים ודחוסים, האורחים שלכם מוצאים קרון מפואר, מעוצב בקפידה ומאובזר ברמה הגבוהה ביותר.

קרון שירותים מפואר הוא לא רק פתרון פונקציונלי, אלא מהווה חוויה ייחודית ומרשימה. הוא מעוצב בסגנון אלגנטי, עם תאורה רכה, ריהוט יוקרתי ופרטים דקורטיביים נעימים לעין. כמו כן, במקום תא שירותים צפוף, יש תא מרווח ומואר עם אסלת חרסינה איכותית, כיור רחצה מעוצב, מראה גדולה ואפילו מגבות נייר רכות.

אז אם אתם מתכננים אירוע חוץ יוקרתי פרטי או עסקי, עליכם לארגן תשתיות הולמות עבורו לרבות שירותים מהודרים, נוחים, מרווחים ונעימים לשימוש. כאן, בבראשית תקבלו מענה שלם לצרכים אלו עם שירותים ניידים מעוצבים, גדולים ומרווחים, אשר תוכננו במיוחד לאירועים יוקרתיים.

כאמור שירותים ניידים מפוארים הם שירותים ניידים ברמה גבוהה אשר מציעים מגוון שירותים ושדרוגים שאינם זמינים בשירותים ניידים סטנדרטיים. דבר שהופך אותם לאידיאליים באירועים מיוחדים, חתונות ואירועים אחרים.

 

כדאיות הזמנת קרון שירותים מפואר

בוודאי השקעתם באירוע שלכם ממון רב לקבלת אירוח מושלם על כל פרטיו, בין אם באוכל הטוב ביותר, בשולחנות ובפינות הסבה נוחות ועוד, בטוח שתרצו להמשיך להעניק לאורחים שירות מפנק גם כשהם הולכים להתפנות. שירותים ניידים לחתונה הם בעלי מרחב מרווח ונוח שלא יכתים להם את בגדי הערב, בו הם יכולים להסתדר בנוחות מרבית ובאווירה נעימה.

הנוחות הזו תתקבל על ידי בחירה של שירותים יוקרתיים להשכרה כפי שיש לנו לספק. מדובר שירותים ניידים מפוארים ומלאים סטייל שיתרמו למינוף האירוע. כמו כן, שירותים אלה מצוידים בתאורת לד פנימית וחיצונית וממוזגים, כך שנעים להיכנס אליהם בכל עונות השנה. יתרה מכך, הם כוללים מערכת אוורור להוצאת ריחות רעים לצד מפזר ריחות אוטומטי הדואג כל הזמן לפזר ניחוחות נעימים בחלל הקרון. ואם לא די בכך, להנאת האורחים מותקנות בקרונות השירותים מערכות שמע משובחות בהן יוכלו לשמוע מוסיקת רקע נעימה.

מעבר לכך, אל קרונות שירותים מפוארים מתלווה איש שירות שידאג לתפקודם וניקיונם לכל אורך האירוע.

שירותים מהודרים

שירותים ניידים – לחתונה, אירועי חברה ושמחות  

לאירוע הבא נוכל לספק לכם קרונות שירותים ניידים מעוצבים וחדישים בגדלים שונים. הבחירה של שירותים יוקרתיים ניידים יכולה להתאים למגוון סוגי אירועים. לדוגמה, חתונות בטבע, בר ובת מצווה המתקיימים בחוץ, עבור אירועי קונספט, כנסים, ימי גיבוש, אירועי מנהלים, מסיבות נוצצות, הופעות מיוחדות וכדומה.

בראשית היא חברה להשכרת שירותים ניידים, חברה זו היא מבין הותיקות והמנוסות בתחום בישראל. החברה החלה לעשות את דרכה בשנת 2006 ומתגאה במערך שירות יוצא דופן, ידע טכני מקצועי עשיר, וכן איכות מוצרים מהשורה הראשונה, המעניקים לה את חותמת האיכות.

אנו שמים דגש רב על איכות המוצרים ומחירי שוק תחרותיים, כאשר שירות ואמינות הם המנחים את העשייה שלנו. כמו כן, בראשית חרטה על דגלה להביא לשינוי בתחום התברואה, לכן פועלת מדי יום ומטפלת באלפי מתקנים בכל רחבי המדינה המשרתים לקוחות כגון, רשויות אזוריות, משרד הביטחון, עיריות, חברות נדל"ן, תנועות נוער ממלכתיות, חברות הפקה ולקוחות פרטיים.

איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שהפרויקט הבא שלכם יהיה להצלחה!

לשאלות והזמנות, צרו קשר במספר *8216.

יצירת קשר

לקבלת הצעה אטרקטיבית השאירו פרטים

יצירת קשר

לקבלת הצעה אטרקטיבית השאירו פרטים

דילוג לתוכן